.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان معرفی شد
با حضور علی محمدیان شمالی مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، اولین سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان معرفی شد ...
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان معرفی شد

ناصر فخر موحدی به عنوان اولین سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید دوانلوی گرگان معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علی محمدیان شمالی مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر دوشنبه در این مراسم گفت: هدف از ادغام این دو سازمان ، ایجاد سازمانی چابک ، انعطاف پذیر و مبتنی بر اصول علمی در راستای تحقق اهداف وزارتخانه جدید است.

وی افزود: تسهیل فرآیند کسب و کار نیز باید از نتایج خوب ادغام باشد.

رضا غلامی معاون برنامه ریزی استاندار گلستان نیز عنوان کرد: استان گلستان دارای بیشترین مواهب طبیعی از جمله، دریا، جنگل، معدن، آبشارهای زیبا و امکانات اقتصادی همچون بندر خواجه نفس ،گمرک مرزی اینچه برون ، مسیر راه آهن سراسری متصل به آسیای میانه است.

وی اظهار داشت: برای افزایش بهره وری و رسیدن به جایگاه مناسب اقتصادی باید تلاش بیشتری به عمل آید که امیدواریم با ادغام این دو سازمان و با فرآیند تولیدی که متصل به تجارت و بازرگانی می شود، بسیاری از مشکلات استان رفع شده و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر استان در همه زمینه ها باشیم .

ناصر فخر موحدی سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان عنوان کرد : زیر ساختهای فعلی صنعتی استان در سایه تلاش مدیران محترم استان به وجود آمده و این وظیفه ماست که با کنار هم قرار دادن اهداف و برنامه ها و با همت و تلاش مضاعف بتوانیم شرایط مطلوبی را برای جذب سرمایه گذار، فرایند تولید ، بازار و صادرات فراهم کنیم.

وی افزود: در انجام این امر مهم و ملی ، تشکلهای خصوصی در کنار دستگاههای دولتی باید همکاری و کمک کنند تا پیشرفت استان در همه زمینه ها میسر شود.

ناصر فخر موحدی پیش از این رياست سازمان صنايع و معادن گلستان را عهده دار بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1390
قابل توجه سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت
جدیدا در سازمان صنایع و معادن سابق اتاقی بنام میز خدمت راه اندازی کردید برای راهنمایی ارباب رجوع. خدمت سرپرست محترم که خیلی به ظاهر توجه می کند عارضم که میز خدمت پیشکش شما لطف کنید کارمندی را که در دبیرخانه مشغول بکار کردی و رفتار بسیار زشتی دارد را توجیه نمایید تا با ارباب رجوعئ که در کارخانه خود 500 نفر مثل او پرسنل دارد برخورد مودبانه داشته باشد . ظاهرا اقای مورد نظر از افراد نزدیک به سرپرست سازمان و از همشهریانش می باشد . بهتر است افرادی که وارد اداره ای می شوند اداب و رفتاراداری را اول یاد بگیرند بعد در جای حساسی مثل دبیر خانه که ورودی هر اداره ای است قرار بگیرند حتی اگر ان شخص از نزدیکان رئیس ان سازمان باشد
با تشکر


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.